BLUBB!

FREDAG:
var jag med Fanny Arvidsson :)
vi for till nån äng med flut av jordgubbar med mamma,pappa och lillorvar.
vi plockade 22 liter :O
fast 7 liter tog Fanny.
bilder:




LÖRDAG:
var jag med petra:)
jag fotade henne lite grann :)
bilder:



SÖNDAG:
for ut med båten en sväng,
åt pizza på bastuholmen:)
sen vart den lite fika.
bilder:





och sen på kvällen så provade jag en liten grej :]
bild:

ser ni ? :]

MÅNDAG:
var jag med Fanny Lindholm,
jag fotade henne och lite till :]
bilder:
http://annyskrutt.blogg.se/2010/august/claras-nikon-d3000.html#comment
på kvällen så for vi till fam.Sundberg och åt middag :)
tacos! gott<3

IDAG:
har jag inte gjort nott specielt,
oscar skulle på stan och köpa en present åt en kompis.
då gled jag in på gina och hittade en jätte söt tröja :)
49:- :O REA där nu!
sen for vi till stackgrönnan och åt räkmacka :)
Bild på tröjan:


Hare bra(L)
//LillClara

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite stor tröja kanske:)?

2010-08-03 @ 21:33:54
Postat av: ClaraE

hahah, jo :)

men den ska vara lite stor och det tycker jag är skönt :]

2010-08-04 @ 17:45:07
Postat av: emma

söta bilder :]

2010-08-07 @ 16:14:44
URL: http://finastepluto.blogg.se/



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback