Middag med grannarna:)

Hejhopp!
idag har jag varit på stan,
köpte en klänning som jag ska ha till Siris dop:)
sen så åt vi lunch på folkparken (picknick asså)
jag och pappa åt sushi!
MUMS!
är det nån mer än jag som gillar sushi?
sen så for vi hem och gjorde orning för kvällen.
det blev fläskytterfilé :)
tillefterrätt blev det nån kaka som jag och mamma bakde,
riktigt gott faktsikt!
sen så vart det godis och film:)
så har typ min dag sätt ut idag..

Här kommer lite bilder från semestern i sundsvall :)

SurfStream(L)

Flygande hund?:O (i stugan)

Vacker utsikt från campingen!

Och så paddlade vi lite med fam.Sundberg.

och så en söt bild på ruben min tremening och hans mamma :)

nu ska jag inte skriva mer,
SES(L)

//LillClara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nova är ju inte klok!

2010-07-29 @ 00:59:50
URL: http://jholmqvist.blogg.se/



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback