500 kr :O

Hejsan :)
idag har jag varit med Elin ;*
vi åt ben och jerry glass :}
MUMS!
sen så fick jag och Oscar veta att om vi krattade hela våran tomt så får vi 500 kr var :O :D
jag gör det för pengarna !

på dagen tog jag lite foton som jag sen redigerat.
kan får se dom i slutet av inlägget!
ialla fall så ikväll så ska jag och Emma fara till hennes lilla ponnyplutt :D
för dom skulle typ tävla på srk på torsdag eller nått:)
LYCKA TILL GUMMAN!;*
lägger upp dagens outfit sen ;)
om jag hinner..


nu ska ni får se lite bilder!:

Före                           

Efter



Före

Efter



Före

Efter



Före

Efter


Det var allt för mig :]
//LillClara


Kommentarer
Postat av: Samira

Vad bra du är på att redigera :)

2010-05-09 @ 17:05:20
URL: http://hejsanhoppsansamira.blogg.se/



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback