Svar till frågestunden!

Fanny

*bästa året i skolan?

Sv: hahah, vet inte men typ 1:an för då var man ju bara glad över att börja skolan. XD
_________________________________________________________________________________________
Jojja

*Vad är det pinsammaste du gjort/varit med om?

Sv: det är nog när vi var på nån festival och jag hade tappat bort pappa. sen såg jag honom jag gick fram och tog fast i jackan och sa *pappa* när han vände sig om så såg jag att det inte var pappa men han var väldigt lik bakifrån, så jag bara sprang där ifrån....  hahahah
_________________________________________________________________________________________
Sandra

*När blev du intresserad av att fota?

Sv: typ i 5:an kanske, minns inte.
_________________________________________________________________________________________
Josefin

vilken årstid gillar du bäst att fota på?
har du några hamstrar kvar?

Sv: Sommaren helt klart!!.
Nej, tyvärr har inte haft nån fler sen Nemo..

_________________________________________________________________________________________

Så där det var nog alla! :)

ha det så bra!
SES(L)

//LillClara


Kommentarer



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback