Asså förlåt..

Hej!
nu när skolan har börjat om och så har jag knappt hunnit sitta vid datorn..
så har därför inte uppdaterat.
men ialla fall igår kväll så hade vi typ niornas kväll i skatan, de var as kul!
fast de var inte kul att cykla dit... typ 1 mil eller nåt.
kunde knappt gå idag... inte kul.
vi cyklade ialla fall i små grupper som skulle hålla ihop men var de någon som gjorde de... nee...
men när vi väl kom dit var de kul, gjorde tre lekar och mitt lag vann alla!!:D
så bäst!
sen idag har vi varit lediga, skönt.
så efter lunch for jag och mamma till stallet och gjorde allt där i ordning sen red jag på finaste ponnyn i ca 30 min.
nu ikväll har jag varit med Helena, vi såg på robinson, satt vid datorn och sen sminkade hon mig också, riktigt fint vart de! :)
men nu ska jag nog snart gå och sova, så godnatt sovgott!
 
SES(L)
//LillClara
 

Kommentarer



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback