New in.

Hejhopp alla glada!
förlåt att jag inte har uppdaterat så mycke... har som inte haft tid då skolan började om och så..sry.
men idag i alla fall så var jag på stan med JULIA, köpte en ärmlös skjorta och trosor.
ikväll blir film och godissss, även fast min familj typ går på diet... vet inte varför men.
bara för att jag elskar med skjortan så ska ni få två bilder på min elskling, jag kallar han för white boy
wow kolla bara på mitt fabulous ansikte,jag är tiep helt uunderbarrrrrrr<3<333 poss poss på er gullungar
 
SES(L)
//Clara & Julia

Kommentarer
Postat av: mysan

Du är älskad av folk i din närhet, glöm inte att du är unik o underbar för den du är! <3
Kramar

Svar: <3
clarasphoto.blogg.se

2012-08-25 @ 22:10:14
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Mamsimums

Du är helt enkelt hur god som helst, we love you <3

Svar: Älskar er med!<3
clarasphoto.blogg.se

2012-09-01 @ 09:52:49
Postat av: josefine

vaars köpte du tröjan?:)

Svar: på H&M :)
clarasphoto.blogg.se

2012-09-06 @ 21:45:54
URL: http://eklundliiv.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback