21 december♥

Hejhej!
igår var det sista dagen i skolan innan jullovet.
Den var en riktigt härlig och lugn dag utan en massa jobbiga lektioner, så det var väldigt skönt!
Jag och några i klassen (eller typ nästan halva) spelade julkappsleken.
Då fick jag en stor påse med skumtomtar, mums.
Vi på skolan bjöds även på en riktigt rolig julshow.
 
Idag har det varit en mysig dag med julbak på förmiddagen med familjen.
Vi bakade knäck, rockey roads, nogatkaka och såklart pepparkakor.
Så nu finns det gott om gosaker här hemma...hoppas dom får vara kvar till jul!
 
På eftermiddagen så for jag, mamma och pappa på stan en stund.
Jag skulle igentligen bara följa med meen... jag kunde inte låta bli att köpa...:$
typiskt jag!
Jag köpte en långarmad tröja och en suuuper fin handväska!
Är helt KÄR i båda sakerna!!!
här får ni två bild på de jag köpte:
Inte länge kvar till jul nu!! längtaaar!
 
SES(L)
//LillClara

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag får typ dåligt samvete över den där julklappsleken. :$ Jag fick ju två chokladkakor, en skumtomtepåse och en pringles. ;)

Svar: hahah! det är fusk.... jag och min lilla skumtomtepåse..:$ men den var god! ;)
clarasphoto.blogg.se

2013-01-02 @ 23:26:20
URL: http://whatifind.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback