Dan före dan för dopparedagen

Hej♥
bara två dagar kvar till jul!!
kan inte fatta...december har gått såå fort! enligt mig:$
 
Idag har jag varit i stallet och pyntat mad fanny och wilma, riktigt fint vart det!
hoppas bara att ingen häst äter upp grejerna eller förstör de... fast det tror jag inte.
Men lite julstämning vart det även där!
Sen när jag kom hem duschade ja och gjorde mig i ordning, vi vart bortbjudna hos farmor och farfar på mat.
Julbord vart det och MUMS vad gott det var!!
min favvo är helt klart den gravade laxen.
Sen nu sitter jag här och skriver och ska nu gå och se lite film med de andra tänkte jag.
ha en fortsatt trevlig dag♥
en bild på jag och Oscars fina julstrumpor!
 
SES(L)
//LillClara

Kommentarer



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback