Tillbaka

Hejsan hoppsan allesammans!
Som ni kanske har märkt så har jag tagit en liten blogg paus ett tag...
eller ja ganska länge:$
Men det har varit såå mycke nu med skolan.. så det ska bli super att bli ledig ett tag nu!
Har inte heller haft så mycket insperation för den delen.
Men nu tänkte jag att jag ska försöka börja skriva igen!
 
Idag var det näst sista dagen i skolan innan jullovet, längtar typ ihjäl mig till julafton!!!
det har i alla fall varit en lugn och rolig dag med bland annat filmtittande, fika och singstar med med mina goa klasskamrater.
Imorgon blir det en ännu mera slappardag med julshow, film och andra roliga saker med klassen.
Jag är även med i kören så vi ska sjunga några låtar imorgon, men det kommer inte låta fint för min del för jag har nämlingen lyckats dragit på mig en förkylning så här härligt en vecka innan jul......inte kul!!
kommer nog låta som en gris imorgon så jag får helt enkelt stå och mima när jag känner det låter helt åt pipsvängen...
Nä nu ska lilla jag sluta skriva så ni orkar läsa detta:$
ha det så bra!♥
 
//LillClara

Kommentarer
Postat av: Julia

JAAA ÄNTLIGEN BLOGGAR DU IGEN!!!!!!!

Svar: hahaha jaaaa!!!
clarasphoto.blogg.se

2012-12-19 @ 17:53:53
URL: http://itsjuliabitches.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback