Datorn upptagen...

Hej!
Ni undrar säkert varför jag inte skriver...?
Jo de är för min lillebror vid namn Oscar sitter jätte mycket vid datorn och spelar minecraft...
Så jag har inte kunnat men nu har han i alla fall köpt ett nytt fotbollsspel så nu framöver kanske jag kan få sitta lite.
Fast nu ska jag inte bara skylla allt på lillmummel... Har inte haft så mycke motivation heller.
Känner att jag har skrivit ganska många "förlåt inlägg".... Är nog ganska jobbigt att läsa.. Förstår de:$
 
Idag har jag i alla fall varit med Julia, hon hjälpte mig med lite moppeplugg:) tack snälla du!
Sen for vi och tog oss en glass på smått och gott, eller jag tog en glass och hon köpte godis.
Mysigt!
nu snart ska vi äta grillat, gött!
hare så bra och glad sommar förresten:D
 
SES(L)
//LillClara

Kommentarer



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback