Hej de var länge sen...



Hej!

I´m back!^^
jag kan faktiskt förstå om ni tycker det inte är så intressant att läsa min blogg.. för jag skriver inte så ofta och sen inte roliga inlägg för den delen.. sorry.
eller vad tycker ni?:$
ialla fall idag har det varit skola som vanligt sen ridning som vanligt.
ridningen gick väll bra förutom att pommac var väldigt stark...:)
sen efter maten så for vi och tittade på en moppe som jag kanske ska köpa!:D
det var ialla fall jättefin så jag hoppas den blir min!:D:D
sen nu ikväll ska jag göra engelskan och sen se på något bra på tv.

ska försöka skriva mer nu!
SES(L)
//LillClara

Kommentarer
Postat av: Camilla Moritz

din blogg äg! uppdatera gärna mer;$<3

2012-05-23 @ 16:29:11
URL: http://camillamoritz.blogg.se/



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback