Stan med flickorna


Hejsan!

idag var det skola som vanligt, sedan efter skolan så drog jag,fanny och petra till stan för att hjälpa Petra att hitta en skolavslutningsklänning.
vi hittade en jättefin på MQ som hon verkligen passade i! så jag hoppas att hon köper den!.
Och igår föresten så fick vi veta vad vi fick för betyg på NO-provet, och jag är super nöjd över att jag fick ett B!:].
vad bara ett halvt poäng ifrån fullpott!..så det känns bra.
Nu hoppar jag lite hit och dit men jag längtar så sjukt till sommarlovet!!! inte länge kvar nu!

aja nu ska jag inte skriva nå mer..

SES(L)
//LillClara
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Vart & hur har du gjort din header, den är jätte fin! :)

Svar: Det är min fina vän Fanny som har gjort den :)
clarasphoto.blogg.se

2012-06-23 @ 22:53:03
URL: http://mittlivsomalmasvensson.blogg.se/



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback