15 imorgon!!!:D

hejhej!
försovde mig lite i morse... typ 20 minuter kanske inte låter så mycke men.. dom behövs:$
sen på skolan hade vi So-läxprov och fick full pott! 30/30.
fick dessutom igen provet om ljus och ljud som vi gjorde innan vi gick på sommarlov, hade ialla fall ett halft poäng ifrån A!!! (högsta betyget) 44,5/45. ÄR AS GLAD!!:D
sen efter skolan så for jag till lillponnyn och gjorde hela stallet själv och red en kortissväng på ca 15 minuter.
nu ikväll har jag sett på robinson-finalen och myst i soffan, ska nog gå och se hawaii five o nu.
föresten så fyller jag år imorgon!!:D 15 år! så inte så säkert att jag hinner skriva..
ha en fortsatt trevlig kväll gottfolk!
lite finfina mobilbilder från dom senaste dagarna
 
SES(L)
//LillClara

Kommentarer



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback