Sjuk..

Hejsan!
ligger just nu i min säng helt död och hostar typ sönder mig... hatar att vara sjuk!
är hemma från skolan idag, känns ändå skönt.
fast det är sååå tråkigt att vara hemma själv... det är typ nu jag inser att skolan ändå är ganska rolig..
jag har min dator och halstabletterna som vänner i alla fall!
fast jag har det ganska mysigt här med lite one-directionmys, min fina mumin tekopp, senega och mitt mysiga nattlinne.
måste verkligen till skolan imorgon då vi har nationella prov...får bara inte missa de.
aja.. men nu ska jag ta och gå och be till gud att jag ska vara frisk imorgon!;)
 
SES(L)
//Clara

Kommentarer
Postat av: Bimman

Tråkigt jag är också sjuk JÄTTE tråkigt

Svar: ja visst är det...
clarasphoto.blogg.se

2013-02-05 @ 11:25:20
Postat av: Julia

SÅ HIMLA FAB, ÖNSKAR ATT JAG VAR LIKA FAB SOM DU

Svar: hahhah julia du är fab!;)<3
clarasphoto.blogg.se

2013-02-05 @ 19:08:51
URL: http://itsjuliabitches.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback