03-01-13

Hej!
jag har inte skrivit på länge.. jag vet.
men jag har haft så fullt upp, med jul, nyårs, shopping, kompisar m.m.
men nu är jag tillbaka;)
 
Idag på morgonen så for jag till stallet, Linn följde även med och fotade jag och fanny lite.
riktigt fina bilder blev det!
När hon har skickat bilderna så tänkte jag visa några för er!
Sen när jag kom hem så duschade jag och smörjde in mig med min underbara body lotion, den luktar såå gott!!
Efter duschen så satt jag med min nya finfina laptop, som jag även skriver på nu.
Den är riktigt bra! Clara nöjd!
Sen vart jag lite rastlös och kände att jag var tvungen att hitta på något, så jag hade en liten photoshoot med mig själv...hehe.
jag hade så mycke inperation så jag kände att jag var tvungen:$
lägger upp någon bild snart!
 
här får ni två bilder från nyårsafton och en bild på ett linne som jag köpte för ett tag sedan:
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback