En härlig dag!

Hejsan!
sitter nu i sängen med min kära laptop och tänkte blogga lite.
kom nyss hem från en härlig stund på eddahallen med lillebror och farmor.
satt mest i bubbelpoolen.. hehe, men simmade även 100 m för lite träning:$
jag tycker man blir så där härligt trött efter man har varit och badat, det gillar jag!
Sen om ett tag så kommer mamma hem och hon ska då skjutsa mig till ridlektionen, de blir suuper.
imorgon börjar skolan igen....usch fy bläää.....vill ha lov förevigt!
fast det är och andra sidan kul att få träffa min underbara klass igen!
nu känner jag att det här inlägget vart väldigt flummigt... så puss och hej!
för söta!!
 
SES(L)
//Clara

Kommentarer
Postat av: Camilla Moritz

Du & gabbe;);) ^

2013-01-07 @ 20:28:07
URL: http://camillamoritz.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback