Fotodag med Julia och Fanny

Hejsan!
Igår på morgonen så kom Julia och va med mig.
vi tänke vi skulle foto lite, jag ville ha lite vinterbilder.
Sen så hörde Fanny av sig och hade inget att göra så hon kom och va med och fotade.
En rolig dag med mycke skratt, älskar er flickor!
Sen på kvällen kom min andra vän Fanny och såg film med jag och Oscar.
Vi spelade även Just Dance och Wii sports resort, var riktigt kul!!
När Fanny hade farit så spelade jag en match mot lillebror, och för en gångs skull så vann jag faktiskt!
Rätt imponerad av mig själv! han brukar i vanliga fall vinna i ALLT..
Här får ni tre foton på mig som Fanny och Julia fotade:
Kände att det har blivit många bilder på mig här på bloggen sista tiden...Förlåt:$
Jag tänkte kanske byta profilbild på facebook, tänkte mig nån av dom här tre.. men jag kan inte bestämma mig..:$
vilken tycker ni?
 
SES(L)
//Clara

Kommentarer
Postat av: feliciapettersson

Första! Du är så himla fin Clara! Kram

Svar: åh tack! detsamma Felicia, kramkram!
clarasphoto.blogg.se

2013-01-05 @ 20:38:09
URL: http://michellefelicias.blogg.se
Postat av: Anonym

den sista

2013-01-05 @ 21:07:25
Postat av: anonym

den andra

2013-01-06 @ 00:24:51



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback