hoppsan hejsan..

Hej!
idag kring 12 for jag till stallet för att rida med Fanny.
först red vi på ridbanan och allt gick super! han hade riktigt fin form!
Men det var dock väldigt halkigt på ridbanan så vi tänkte vi skulle fara någon annan stans och rida.
så vi for till en liten "plätt" där det var lite djupare snö.
Galopperade först i höger varv och det bara bra, men sen då vi skulle ta det i vänster varv så gick det mindre bra..
Hjalmar vart super pigg och helt galen... och sen han halkade han och vi gick omkull...
Hela mitt ansikte vart fullt med snö..:$
Men som tur var så landade han inte på mig.
jag har inte alls ont någon stans så det gick bra för mig! jag vart mest orolig att han skulle ha gjort sig illa men det bara bra för han också! det var tur!!!!!
 
Nu sitter jag med min laptop i sängen och äter pepparkakor, mumma.
men nu ropar mamma att det är middag så ha en fortsatt trevlig dag!
Bytte i alla fall profilbild till denna :$
 
SES(L)
//Clara

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv. Tack dsm!!! Gud så fin blogg du har btw!

Svar: Åh tacktack! du med, du tar så fina bilder!
clarasphoto.blogg.se

2013-01-06 @ 23:06:47
URL: http://malleandersson.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback