Övernattning hos Fanny!

Hejsan!
Kunde inte skriva igår så de får bli nu istället.
igår efter skolan for jag, Fanny och Wilma till stan.
Hittade en jätte mysig och fin tröja på Bik Bok, den var även på rea så då kände jag att jag var tvungen.
känner att jag skriver mycke om att jag vart tvungen att köpa saker och ting... hehe:$
Sen helt oväntat så kom även Gabbe till stan, han gick med oss ett tag, riktigt kul!
sen for vi och åt goda mackor på subway och efter det for vi och köpte godis till bion som började halv 7.
Vi såg EGO, en svensk film, riktigt bra faktisk!
Rekommenderas!
nu ligger jag i sängen och skriver och nu börjar mina armar göra ont så ska nog runda av här.
En bild på tröjan jag köpte:
ha en fortsatt mysig lördag!
 
SES(L)
//Clara

Kommentarer
Postat av: Julia

- Åh tusen tack, du är fin du också!

Svar: Så lite så! tacktack! :)
clarasphoto.blogg.se

2013-01-29 @ 19:16:03
URL: http://jjuliasphotoo.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback