Torsdaggg

Hej svejs!
idag har vi haft skola som vanligt.... mycke intressant att skriva om..nee.
men vi hade i alla fall ett läxprov på asiens länder och huvudstäder idag på SO:N, tror det gick bra för mig skrev då på allt så då måste jag nog känna mig nöjd!
började träna dagen innan så det vart lite stressigt så det var också därför jag inte skrev igår...
för min gårdag så typ ut så här: stiga upp, skola, hem, plugga, plugga, middag hos farmor och farfar, plugg, plugg plugg, hem, se lite tv, plugg och sist sova:$ men sånt är livet om man ska lyckas i skolan antar jag:$
men idag efterskolan så for jag och fanny till våra kära hästar.
kring halv fem kom veterinären till stallet för att kolla på millan ben, sen for jag och fanny ut och tolkade med hjalle.
hehe det gick bra.. vi glömde ta med oss en bubb så vi fick använda vår fanasi lite och ta vad man har i stallet.
fanny gjorde sig en riktigt snygg "plastpåsblöja" ... jag kan säga att jag typ tjöt av skratt :') det var så vackert!
sen for vi hem till fanny och gjorde oss riktigt goda hamburgare!
nu sitter jag i sängen och töntar mig, men nu ska jag jag nog gå och ta mig en härlig dusch!
 
SES(L)
//Clara
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Damn inte lugnt utseende alltså

Svar: haha fult utseende menar du väl?;);)
clarasphoto.blogg.se

2013-01-11 @ 18:07:07
URL: http://itsjuliabitches.blogg.se



Namn:
Jag kommenterar ofta
E-postadress:

Bloggadress:


KOMMENTAR:

Trackback